Pozycjonowanie lokalne -
Reklama Adwords, tworzenie stron www,
reklama Adwords, audyty Seo.

pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne


To bardzo ważny element w kwestii promowania strony internetowej. Doskonałym rozwiązaniem dla firm działających lokalnie jest o wiele tańsza i efektywniejsza opcja pozycjonowania, czyli SEO lokalne. Lekarz, prawnik, salon kosmetyczny, warsztat samochodowy - tego typu miejsca są wyszukiwane w okolicy pobytu użytkownika. Już od kilku lat Google stosuje mechanizm sugerujący nam w pierwszej kolejności miejsca znajdujące się w okolicy wyszukiwania, które są również najczęściej polecane przez użytkowników. Gra jest warta świeczki, warto zadbać o widoczność na rynku lokalnym.


Darmowa wycena pozycjonowania lokalnego:

  • Czym jest pozycjonowanie lokalne?

    Dotyczy ono tych firm, które swoją ofertę kierują do wąskiej grupy klientów zamieszkujących konkretne miasto lub nawet region. W takim właśnie przypadku mamy do czynienia z pozycjonowaniem przy użyciu słów lokalnych. Ten typ SEO jest skierowany najczęściej do mniejszych firm, które zresztą generują największe PKB w Polsce. W celu lepszego zrozumienia istoty tego typu pozycjonowania najlepiej jest wczuć się w sytuacje samego klienta. Polacy kierują się niezmiennie trzema czynnikami przy wyborze konkretnego usługodawcy lub producenta - ceną, jakością i lokalizacją. Dlatego pozycjonowanie lokalne jest tak istotne, ponieważ kieruje użytkowników z danej okolicy właśnie na stronę Twojej firmy.

  • Jak działa pozycjonowanie lokalne?

    Pozycjonowanie lokalne jest bardzo podobne do pozycjonowania ogólnopolskiego, jednak można odnaleźć kilka istotnych różnic. Podstawowa z nich jest taka, że do odpowiednio dobranej frazy dodawana jest nazwa miejscowości lub regionu, na jaki chcesz się pozycjonować. Będąc właścicielem salonu fryzjerskiego na terenie Katowic, powinieneś zastanowić się nad takimi słowami jak przykładowo: “salon fryzjerski Katowice”, czy też “keratynowe prostowanie włosów Katowice”, odpowiednie będą również frazy zawierające nazwy okolicznych miejscowości. Kolejnym krokiem jest prawidłowe prześledzenie działań konkurencji oraz fraz, na które się ona pozycjonuje. Często okazuje się bowiem, że nasi lokalni rywale nie zainwestowali w odpowiednie pozycjonowanie lub nawet nie posiadają własnej strony i wizytówki w sieci, co znacznie może ułatwić nam całe zadanie. Po odpowiednim dobraniu słów kluczowych i analizie bieżącej sytuacji na rynku należy przystąpić do optymalizacji. Jest to kluczowy element pozycjonowania lokalnego, jak i ogólnopolskiego. Celem optymalizacji jest odpowiednie nakierowanie robotów Google na naszą stronę i powiązanie jej z konkretnym regionem. Następnie przychodzi czas na pozyskiwanie linków. Linkbuilding jest bardzo ważny w pozycjonowaniu, a w przypadku tego lokalnego skupić się należy na serwisach lokalnych, a nawet mocnych katalogach firm, gdzie można umieścić adres promowanej strony.

  • Do kogo jest kierowane pozycjonowanie lokalne?

    Sprawdzi się ono zarówno w przypadku małych, jak i dużych firm. Te większe inwestują sporo środków w pozycjonowanie lokalne oraz ogólnopolskie, jednak właśnie te mniejsze firmy mogą na tym najlepiej skorzystać. Za sprawą pozycjonowania lokalnego mogą one zaistnieć na rynku, a nawet wyprzedzić większe firmy. Pozycjonowanie lokalne nie jest jednak idealnym rozwiązaniem dla każdego biznesu. Tyczy się to przede wszystkim sklepów internetowych, które chcą prowadzić sprzedaż na całą Polskę. Wiele takich serwisów posiada stacjonarne biura, ale odbiór produktów nie jest w nich możliwy. Musisz więc się zastanowić, czy sprzedaż twoich produktów lub też usług, jest skierowana do lokalnej grupy docelowej.

  • Co osiągnę dzięki pozycjonowaniu lokalnemu?

    Za jego sprawą możesz dotrzeć do większej ilości klientów, którzy następnie dokonują zakupów w sklepie internetowym oraz stacjonarnym. Odpowiednio realizowana strategia z pewnością wzmocni wizerunek firmy w interesującym Cię regionie. Pozycjonowanie lokalne jest znacznie tańsze i łatwiejsze, ponieważ wiąże się ono z mniejszą konkurencją. Osiągnięcie wiodącej pozycji w wyszukiwarce na dany region jest tu o wiele łatwiejsze. Inwestując w pozycjonowanie lokalne, możesz liczyć na szybszy efekt, wzrost sprzedaży oraz poprawę wizerunku firmy w danym regionie.

  • Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne?

    Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta, bowiem nawet najbardziej doświadczony specjalista nie będzie w stanie w kilka sekund wycenić kosztu pozycjonowania konkretnej strony. Zbyt wiele czynników ma wpływ na koszt pozycjonowania lokalnego, dlatego też nie można dokonywać wyceny pochopnie. Aby rzetelnie podać koszt pozycjonowania lokalnego danej strony, należy w pierwszej kolejności przeprowadzić dokładną analizę sytuacji rynkowej, konkurencji i samej strony klienta.

  • Co obejmuje pozycjonowanie lokalne?

    Proces pozycjonowania lokalnego składa się z optymalizacji strony internetowej oraz jej linkowania. Są to dwie istotne kwestie, które są od siebie zależne, ponieważ jedna bez drugiej nie doprowadzi nas do osiągnięcia celu. Zatem działania dzielimy na te on-site i off-site.

  • Jakich narzędzi używamy do pozycjonowania lokalnego?

    Pozycjonowanie lokalne zbytnio nie odbiega w od ogólnopolskiego, jak już wcześniej wspomnieliśmy, liczy się odpowiednia optymalizacja i linkbuilding. Można wyróżnić jednak kilka narzędzi charakterystycznych dla pozycjonowania lokalnego :

  • a) Konto Google Moja Firma

    Usługa Google Moja Firma służy do tworzenia wizytówek firm działających w danym regionie. Dzięki takiej wizytówce Twoja strona może pojawić się w wynikach wyszukiwania na lokalne słowa kluczowe, wraz z adresem firmy i numerem telefonu.

  • b) Pozytywne opinie Google

    Inni użytkownicy mogą wystawiać opinie o Twojej firmie pod opisaną wyżej wizytówką. Średnia opinia wszystkich wystawionych ocen będzie widoczna przy wynikach wyszukiwania. Dlatego też warto zadbać o jak największą ilość pozytywnych głosów i zachęcać do nich swoich klientów. Ilość i jakość tych opinii wpływa na pozycje strony w wyszukiwarce.

  • c) Zgodność danych teleadresowych

    Jest to bardzo ważny czynnik pozycjonowania lokalnego, ponieważ roboty Google powinny przypisywać Twoją firmę do konkretnej i jednolitej lokalizacji, dzięki czemu uznają stronę za wiarygodną. Dobrze więc zadbać o to, aby po zmianie adresu lub też numeru telefonu firmy, zaktualizować następnie wszystkie te informacje w sieci. Zadbaj o to, aby adres firmy był umieszczony we wszystkich spisach firm lub też na stronach partnerów. Im więcej miejsc zamieści dane teleadresowe Twojej firmy, tym będzie ona bardziej istotna dla robotów Google.

  • d) Lokalny linkbuilding

    Proces ten polega na umieszczaniu linków na stronach lokalnych, czyli portalach, forach i lokalnych katalogach firm. Nie możemy jednak linkować strony pochopnie, ponieważ serwis o słabej jakości i widoczności może w najgorszym wypadku przyczynić się do nałożenia filtra na Twoją stronę. W Polsce na wartości tracą katalogi branżowe oraz fora internetowe, dlatego dobrym rozwiązaniem są linki sponsorowane. Doświadczony specjalista jest w stanie odpowiednio ocenić jakość strony i czy warto umieścić na niej link.

  • e) Rozbudowa serwisu i content marketing

    Google bardzo mocno zwraca uwagę na odpowiedni marketing treści, a więc artykuły merytoryczne i wartościowe dla potencjalnego odbiorcy. Warto więc zastanowić się nad prowadzeniem merytorycznego bloga, gdzie poruszać można również sprawy lokalne. Na takich stronach należy odpowiednio zaprezentować robotom Google, czego dotyczy witryna, a przede wszystkim jakiego regionu.

Wybierz interesującą Cię usługę aby przeczytać więcej:



Nasi Klienci





Nasze usługi:

pozycjonowanie stron usługi

1 Pozycjonowanie stron

Pasja i doświadczenie zdobywane przez lata

Pozycjonowanie stron to inaczej podnoszenie strony w wynikach wyszukiwania Google pod wybrane przez nas słowo. Aktualnie na POZYCJONOWANIE wpływa ponad 500 czynników, co sprawia że staje się coraz bardziej czasochłonne a co za tym idzie kosztowne. Przed podjęciem działań zawsze przeprowadzamy szczegółowy audyt strony aby sprawdzić co powoduje że stronie nie znajduje się na wysokich miejscach w wyszukiwarce. Jak najszybciej przechodzimy do działania co przekłada się na zadowolenie klientów.

2 Optymalizacja stron

Poprawna optymalizacja to 70% skuteczności pozycjonowania

W dzisiejszych czasach OPTYMALIZACJA to najważniejszy element w pozycjonowaniu strony. Wszystko zaczyna się od dobrze wykonanej witryny www. Dobrze wykonanej - mamy na myśli stworzonej w taki sposób aby robot Google, który odwiedza naszą stronę umieścił ją jak najwyżej w wynikach wyszukiwania pod wybrane przez nas słowa. Niestety 95% stron, które analizujemy nie spełniają nawet połowy wymagań podanych przez Google w dokumencie Wskazówki dla webmasterów. My tworzymy witryny lub dostosowujemy już istniejące do wymaganych standardów.

optymalizacja stron usługi
reklama adwords usługi

3 Reklama Adwords

Zwiększenie skuteczności reklamy o 30%

“Reklama dźwignią handlu” - w tym starym jak świat powiedzeniu kryje się sporo prawdy. Nie bez powodu jest ono powtarzane i stosowane w praktyce przez kolejne pokolenia przedsiębiorców. I choć maksyma pozostała niezmienna, na przestrzeni lat zaczęły się pojawiać nowe typy reklam. W sieci prym wiedzie dziś reklama Adwords. Aby skutecznie wypromować swój biznes warto zapoznać się z jej tajnikami, a następnie zacząć skutecznie stosować. Na efekty nie będzie trzeba długo czekać!

4 Tworzenie stron internetowych

Profesjonalna strona zaprojektowana pod pozycjonowanie!

Od ośmiu lat zawodowo zajmujemy się tworzeniem stron internetowych spełniających wszystkie najwyższe standardy wyszukiwarki Google. Regularnie śledząc trendy rządzące światem online, jesteśmy na bieżąco z wszelkimi nowościami i zmianami. Bazując na eksperckiej wiedzy, wykorzystujemy techniki pozycjonowania w taki sposób, aby to właśnie Twoja strona widniała na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania.

tworzenie stron internetowych usługi
audyt stron SEO usługi

5 Audyty stron SEO

Zbadaj, sprawdź, przekonaj się

Dzięki przeprowadzeniu audytu strony internetowej otrzymamy wszystkie odpowiedzi na nurtujące nas pytania: czy do strony prowadzą wartościowe linki, czy konkurencja w sposób nieuczciwy stara się nad depozycjonować, co robi konkurencja, czy nasza strona jest wykonana w właściwy sposób, czy słowa które wybraliśmy są optymalne dla naszej działalności.

Profesjonalne pozycjonowanie stron www Gliwice

Witamy na stronie firmy Extraseo.pl.
Zajmujemy się pozycjonowaniem i optymalizacją stron na terenie Gliwic oraz terenie całego Śląska.
Jeśli poszukują Państwo profesjonalistów a zarazem pasjonatów pozycjonowania to dobrze Państwo trafili.
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi realizacjami!
Firma powstała aby oferować inne, lepsze pozycjonowanie stron - po prostu EXTRASEO.

Zasady działania naszej firmy

Przeczytaj dlaczego warto skorzystać z naszych usług

jak działa nasza agencja
Przygotowanie strategii

Pierwszym etapem jest dokładna optymalizacja, sprawdzenie profilu linków oraz zbieranie miejsc gdzie można zamieścić linka o podobnej tematyce.

przygotowanie strategii seo
Wdrożenie

Kolejnym krokiem jest tworzenie stron internetowych o podobnej tematyce i zamieszczanie na nich linków. Strony te nazywamy stronami zapleczowymi.

wdrozenie kampanii seo - cena
Pomoc i dalszy rozwój

Naszą misją jest odciążenie klientów od zajmowania się stroną internetową. Oferujemy hosting, domeny oraz modyfikacje stron w cenie.

Inni od wszystkich:

Nasze inne założenie opiera się na jakości a nie ilości.
Nasza grupa docelowa to ok 20 - 30 stron internetowych w które będziemy stale udoskonalali tak aby nadążać ze zmianami zachodzącymi w wyszukiwarce.
Wiele firm posiada po 100 - 200 klientów nie poświęcając im więcej niż 30 min na miesiąc.
Algorytm Google co roku otrzymuje od 200 do 500 drobnych poprawek i tylko ten kto będzie w stanie nadążyć za zmianami pozostanie na rynku.

Autor: Marek Swatek

Marek Swatek specjalista seo / sem


Marek Swatek - Specjalista ds. marketingu internetowego

W 2014 roku obroniłem pracę magisterką na Uniwersytecie Śląskim na wydziale informatyki na temat "Pozycjonowanie i optymalizacja stron w wyszukiwarce Google".

Strona o nazwie www.extraseo.pl zajmuje 1 miejsce na frazę "pozycjonowanie Katowice" oraz 1 miejsce na frazę "pozycjonowanie Śląsk" co świadczy o tym że znamy najnowsze standardy pozycjonowania.

Strona www.futuremark.pl zajmuje 1 miejsce na słowo "pozycjonowanie Chorzów", 2 miejsce na słowo "pozycjonowanie Gliwice" oraz 4 miejsce na "pozycjonowanie Zabrze"

Cennik naszych usług:

W celu szybszego i sprawniejszego działania przedstawiamy ceny od których zaczynamy współpracę:

  • Pozycjonowanie

    ustalana indywidualnie w zależności
    od potrzeb

  • Dobór słów kluczowych
  • Optymalizacja strony
  • Zdobywanie wartościowych linków
  • Marketing szeptany
  • Tworzenie stron zapleczowych
  • Analiza zachowania użytkowników
  • Kampania Adwords

    od 300 / budżet

  • Dobór odpowiednich słów
  • Optymalizacja kampanii
  • Wykluczanie niechcianych kliknięć
  • Remarketing
  • Tworzenie banerów reklamowych
  • Raportowanie
  • Tworzenie stron

    od 800 zł

  • System zarządzania treścią
  • Optymalizacja Google
  • Responsywność
  • Treści dla użytkowników
  • Kody analizujące strony
  • Zabezpieczenie przed wirusami
  • Audyty SEO

    od 300 zł

  • Analiza linków
  • Analiza strony
  • Analiza słów
  • Analiza konkurencji
  • Analiza odwiedzin
  • Propozycje zmian i wnioski

Pozycjonowanie stron Gliwice / Śląsk wiemy jak to zrobić.

Na pozycje strony wpływa ponad 500 czynników.
Tylko odpowiednie ich zrozumienie i wykorzystanie daje szansę zdobycia wysokich pozycji w wyszukiwarce Google.
Dzięki długoletnim badaniom odkryliśmy pewne zależności które wykorzystujemy w celu pokonania konkurencji.


Wyślij zapytanie